azlyrics.biz
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 #

micha$ – trap lyrics

Loading...

wchodzę tu teraz i robię tu kash
wiesz o co chodzi?
ja wam scenę tutaj teraz tu zjem
wiesz kto tu jest najlepszym graczem? wiesz? kto jest tu najlpeszym graczem?
ja, jestem najlepszym graczem

wchodzę (ey), gucci se noszę
gucci se nosze i nosze się sam
moją sukę, nosze tu też..
budują na sobie wszystkie te ciuszki
dobra wiesz o co chodzi
nie jestem jak szałas, jestem jak szałwia
wiesz o co chodzi jak mowie im nara
wiesz o co chodzi ja robię ten trap
i wiesz o co chodzi ja robię to tak

ey, nara, (ey) do twojej suki mowie nara
twojej suczce mowie nara
twoja dupa, do ruchania jest taka łatwa że ja nie wiem co mogę zrobić wiesz. (ey)
robię ten kash robię kash na bloku wiesz o co chodzi kiedy jest ten gang

(gang, gang, gang)

wiesz o co chodzi mi tu, mate
nawijam ciągle ze wiesz o co chodzi
ale ty nie łapiesz tego, o nie!

robię te trapy robię, te trapy nie zmieniam klimatu
pytałem kiedy nie zmienię klimatu, a ja mówię że robię do życia trapy. (ey)

może się trochę zajebałem w tekście
jestem i tak najlepszy. (ey)
wiesz o co chodzi w tej imprezce
wiesz czy dziesięć mam płyt?
robię se trapy, robię se trapy

(ey, ey, ey, trap, trap, trap, trap.)
(this crazy b-tch, eyy)

wchodzę załamany
wiesz o co chodzi mi?
zjadam serek z dziś
wiesz o co tu chodzi, tu mi?
jestem nawet lepszy niż nawijają o tym (ey)
jestem zbyt zajebisty (ey)
jestem tu teraz, jestem w miami
jestem w miami z ziomkami, i wiesz
mówisz na mnie pablo escobar
wiesz kto tutaj robi to teraz? ja, robię tu teraz ten pokaz, wiesz
pokaż tu sk!ll, pokaż swój sk!ll, pokaż swoje sk!lle. nie ma nich!
wiesz o co chodzi tu mi?
zjadam tą scenę. (ayy)

jestem królem andregrandu, wiesz o co mi chodzi?
wiesz, nawijałem już tak nie raz,ale o co chodzi mi?
nikt już o tym nie wie, nikt nie ogarnia to się tu dzieje!
ja tu robię, robię tę grę
wiesz o co chodzi mi, ziomek?

(co? co?)

nawijam ciągle tak samo
mylślisz że nie umiem, tak
w chuju to mnie tutaj mamo
ja nawijam sobie tu teraz o mnie
mamone robię, i wiesz o co chodzi
ja tutaj sobie zakupy zrobię

(heh, co? eyy moim gangiem jest, cały człowiek.)
(eyy, co? eyy. trap, trap, eyy trap, ey, ey, ey.)

twoją suczkę zabieram do siebie, wiesz o co chodzi?
będę miał ją na sobie (ah), na sobie
a jak ją wezmę, to ciuszki na sobie

(gang, gang)

jestem tu cały, i ze mną jest gang
wiesz o co chodzi, 43 lwy
wbijamy tutaj i dzisiaj jest git

(ey)dobra jestem na bicie
jestem z ziomkami
wiesz o co chodzi? odpalamy gramy
wiesz o co chodzi? odpalamy gramy.(ey)

gang, gang, gang. bang, bang, bang
jeden strzał i nie ma tu ciebie, bo ja se strzele
w ciebie tu tak

(ey, ey.)

ja i mój gang
zjadamy grę, wiesz o co chodzi? (man ey)
ja tu jestem music and beats
ja tu chodzę. (ey)
eats side? west side? (heh)
dla mnie to nie ważne
wbijam na scenę… eh dobra jebać