azlyrics.biz
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 #

xsykersx – delusi lyrics

Loading...

pembenci
takkan pernah berhenti
untuk membenci

tiada siapa mengerti
tiada siapa sudi bersama
dah biasa bersendiri
wanita yang aku
cinta sudah berpunya
terperangkap dalam delusi ohhh
aku banyak cita cita
tak perlu aku nak cerita
jadi asal pulak kau nak terasa?
muzik buat ku levitasi
dalam duniaku sendiri
yang karya nya ada seni
memang akan ramai yang dengki
mereka takkan pernah fahami
apa yang aku alami selama ni
siapa kata aku berhenti?
aku cuma mahu menyendiri
fahami diri sendiri ohhh
delusi yang sangsi aku dah lali
terperangkap dalam mimpi
aku nak lari tapi aku dah kena gari
jadi macam mana ni delusi
yang sangsi aku dah lali
terperangkap dalam mimpi
aku nak lari tapi aku dah kena gari
jadi macam mana ni
yang berlalu tu biar la berlalu
sekarang cuma aku tinggal aku
dalam sunyi cuma aku ada aku
aku cuma nak banggakan ibu
harap korang semua tahu itu
impian yang utama aku perlu laku
memang la sunyi tapi aku dah lali
halusinasi menghantui diri ini
jadi aku nekad perlu tempuhi
walau sorang diri kalau
bukan aku siapa lagi ohhh
delusi yang sangsi aku dah lali
terperangkap dalam mimpi
aku nak lari tapi aku dah kena gari
jadi macam mana ni delusi
yang sangsi aku dah lali
terperangkap dalam mimpi
aku nak lari tapi aku dah kena gari
jadi macam mana ni delusi aku dah lali